ai marketing hírek
Spread the love

Ai.marketing hírek

Folyamatosan frissülő hírek az Ai.marketingről.
A tájékoztatás írásban történik. Orosz nyelvről van lefordítva magyarra

Tartalom

2021.09.13.

Az Ai.marketing folytatja tovább a munkát.
Az elmúlt 2 hónap sokak bizalmát megingatta, de a cég végikommunikálta a heteket, az ígéreteit betartotta és most úgy működik minden, ahogy ígérték.
A régi “beragadt” pénzek centre pontosan megvannak és a munka folytatása után szépen jön vissza.

2021.07.22.

Kedves Partnerek!
Szombaton 24-én este 21 órakor lesz a vezetői tájékoztató,addig mindenki várjon türelemmel!!!
Az Ai Gestion francia csoportja, amely együttműködik az Ai Marketing céggel, tájékoztatót tartott, ahol ők is megerősítették azokat a dolgokat, amelyeket már ismerünk.
Át kell költözniük másik portálra, hogy végleg elszakadjanak Oroszországtól. Ami megvalósítható, még rövid idő alatt is, csak egy hétről beszéltek.
Azt mondták, hogy mindenesetre előfordult már, hogy át kellett alakítani a portált, 2020-ban, aztán minden kezdődött újra.
Ők is teljes mértékben bíznak az Ai Marketing csapatában és garantálják, hogy minden újra kezdődik, mint korábban, sőt, sokkal jobban fog működni, mint korábban.
 

2021.07.19. 

Összefoglalás a történtekről és több forrásból az Ai marketinggel kapcsolatban

Július 16/17/18 adatok összefoglalása

Globális cashback platform (működik), ami azt jelenti, hogy a webhelyet platformként és új külsőben indítják el.

Az orosz szerverekre vonatkozó tilalmat még nem sikerült teljesen eltávolítani.

Az új platform jövő hétfő után indul újra, és a befektetőket meglepi a szolgáltatás minősége.

A cashback rendszer annak megfelelően fog működni, amiben leállították .. és nem a semmiből indul!!!!!!!

Van egy félmilliárd dolláros biztosítási alap, amelyet a befektetők kárpótlására szánnak a projekt lezárása esetén!!!!!!!!!!!

Azt tervezzük, hogy vezetjük a világot a cashback rendszerben …. Ezért nem lesznek közvetítő cégek köztünk és az üzletek között ….. de közvetlenül az üzletekkel fogunk foglalkozni.

Lehetőség van korlátozni a kriptovalutákkal való foglalkozást akár korlátozott időtartamra is.

Több mint 6 millió olyan tag van, akinek az adatait a régi rendszerről a modern rendszerre továbbítják.

Megismételjük … Nem ajánlunk semmilyen befizetési vagy kifizetési eljárást, amíg ezt hivatalos nyilatkozatként be nem jelentjük!!!!!!

2021.07.18. 

Kedves partnerek!
A vállalat most óriási munkát végez számláink helyreállításában: elindít egy független cashback platformot, ahonnan hirdetési kampányokat küldenek, új hirdetések készülnek újra, amelyeket új domainekről küldenek el.Technikailag a platform készen áll, a cég tölti be. Ez eltart egy ideig.- “Független cashback platformot indítunk, a Lety-shopok analógját, amelyen keresztül forgalmunk áthalad, és ezt a forgalmat nem blokkolják az összesítők. A platform technikailag készen áll. Foglalkozunk annak kitöltésével, vagyis az új platform összekapcsolásával társult programokkal, CPA hálózatokkal stb.”A pénz nem tűnt el , jelenleg ezt a pénzt egyszerűen nem lehet elsajátítani, azaz. futtatni a reklámban.Amint megkezdődik a hirdetés, az el nem költött pénz visszafizetése az irodákba kerül.

Hogyan fogják kifizetni az elköltött költségvetések pénzvisszafizetését: felhasználják a “Protect” alapot, amely a cégben van, és amelynek segítségével egy nehéz helyzet tavaly 2 hónap alatt teljesen megoldódott.Egy hongkongi vállalat regisztrációja lehetővé teszi számos pénzügyi folyamat gyors megváltoztatását, amelyet a vállalat az eligazításon jelzett.

[07.17.21 20:44]📢📢📢 INFORMÁCIÓ A VEZETŐI TÁJÉKOZTATÓRÓL 📢📢📢

A mai találkozó körülményei nagyon szomorúak, de szembe kell néznünk velük a következmények gyors elhárítása és a továbblépés érdekében.Az ai.marketing webhely letiltása a Roskomnadzor részéről2021. július 12-én délután megszakadt az ai.marketing webhelyhez való hozzáférés. Estére kiderült, hogy az ai.marketing oldalt a Roszkomnadzor szolgálat felvette az Orosz Föderáció területén tiltott erőforrások listájába az “Információról, információs technológiákról és információvédelemről” szóló július 15-i szövetségi törvény 15.3 pontja alapján. 2006. november 27-i N 149-FZ, “zavargásokra, szélsőséges tevékenységek végrehajtására vonatkozó információk terjesztéséért” és más megfogalmazásokért, amelyeknek semmi köze nincs Wexford tevékenységéhez.Az internetszolgáltatók és különféle források “felpumpálták” a Roszkomnadzor által tiltott erőforrások listáját, és tartalmazzák saját blokkolásukat és az oldalunkra történő átirányítás tilalmát.
A letiltás körülményei maguk is nagyon gyanúsak:

Kronológia:

1) 10-től 12-ig nagyon erős DDos támadás következett be. Megtámadták a fizetési infrastruktúrát és az orosz bankot, amelyen keresztül kártyafizetéseket hajtottak végre a FÁK-ban. Mivel a támadások nem működtek, a rosszakaratúak nyilván a másik út mellett döntöttek:

2) Hirtelen blokkolás a Roskomnadzor részéről, az “illegális” információk eltávolításának kötelező követelménye nélkül.

3) Nem hivatalos csatornákon keresztül azt mondták nekünk, hogy tényleges követelések nincsenek ellenünk, formálisak és csak ürügyre van szükség. Kinek volt szüksége, az még nem világos.Amikor megpróbálja felkeresni a webhelyet, azt írják, hogy a webhelyet az “Információról, információs technológiákról és az információk védelméről” szóló, 2006. július 27-i N 149-FZ szövetségi törvény 15.3. tömeges zavargásokra, szélsőséges tevékenységek végrehajtására irányuló felhívásokat tartalmazó információ “.

De:

1) A társaság soha nem adott hangot politikai szlogeneknek, és Wexford tevékenységének semmi köze a zavargásokhoz, a szélsőséges tevékenységek végrehajtásához … “és más megfogalmazásokhoz.

2) A fenti, 2006. július 27-i 149-FZ törvény 15.3. Bekezdésének 1.1. Albekezdésével összhangban a Roszkomnadzornak haladéktalanul értesítenie kellett minket arról, hogy el kell távolítani a véleményük szerint “illegális” információkat, hogy önként megszüntethessük a “jogsértések”. Ami természetesen nem történt meg.
Ennek eredményeként:

1) Az Orosz Föderáció legtöbb internetszolgáltatója már nem biztosít hozzáférést a webhelyhez.- A webhely eléréséhez javasoljuk a VPN-szolgáltatások telepítését.

2) Az ügyfelek a világ minden tájáról nem tudtak bejelentkezni a Google-on és a VK-n keresztül megnyitott fiókokba, mivel ezek az erőforrások blokkolják az átmeneteket a “tiltott” webhelyre.- Július 13-án délután intézkedéseket hoztak az átmenetek blokkolásának megkerülésére a számlanyitáskor. Minden ügyfélfiók elérhető.

3) A teljes fizetési infrastruktúra egy része szenvedett. Megszakad az API-n keresztüli kommunikáció a fizetéseket elfogadó bankokkal, valamint az ügyfelek számára cashback fizetést teljesítő fizetési társaságokkal. Emiatt jelentős késedelmeket okozhat a pénzeszközök jóváírása és felvétele. Tárgyalások olyan vállalkozókkal, akik továbbra is együttműködnek velünk.- Folyamatban van a fizetési társaságokkal folytatott üzenetküldés útvonalának megváltoztatása a webhely fizetési infrastruktúrájának stabil működésének helyreállítása érdekében.


4) A cashback-szolgáltatók mindaddig leállították a cashback-fizetéseket, amíg a Roskomnadzor fel nem emelte a blokkot.A cashback-aggregátorok folyamatosan figyelik a forgalmi források “tisztaságát”, mivel a kiskereskedők nem akarnak állítólag “mérgező” forgalmat fogadni, ami valahogy befolyásolhatja hírnevüket. A cashback összesítők ellenőrzik a forgalmi forrásokat a különböző feketelisták alapján. Amikor webhelyünkről az összesítő webhelyre megy, a böngésző “refer” üzenetet küld, amely érték lehetővé teszi a webhely – a forgalom forrásának – azonosítását.Miután bekerültünk a feketelistára, fiókjaink szolgáltatását felfüggesztettük, amíg meg nem oldjuk a blokkolással kapcsolatos problémát. Az eladásokat továbbra is számolják, de a számlákról történő kivételek korlátozottak.- Független cashback platformot indítunk, a Lety-shopok analógját, amelyen keresztül forgalmunk áthalad, és ezt a forgalmat nem blokkolják az összesítők. A platform technikailag készen áll. Foglalkozunk annak kitöltésével, vagyis az új platform összekapcsolásával társult programokkal, CPA hálózatokkal stb.

5) A blokklánc-műveletek leálltak.Miután a kiskereskedő visszaigazolta a cashback-t, sok időbe telik, mire a kiskereskedő kifizeti a cashback-t az aggregátornak, az aggregator pedig visszafizeti nekünk a cashback-t. A Wexford mindig visszafizetett pénzt, amint azt a kiskereskedő megerősítette, valójában “előre”, jóval azelőtt, hogy a pénz beérkezett volna az összesítőtől, hogy csökkentse az ügyfelek tényleges várakozási idejét.Amint információt kaptunk a cashback fizetések késedelmeiről a cashback összesítőktől, kénytelenek voltunk leállítani az „előzetes” cashback fizetést.Minden készpénz visszafizetésre kerül, miután megoldódott a webhely eltávolítása a Roskomnadzor feketelistájáról.

6) Az aktív hirdetési kampányok blokkolva vannak.A hirdetési egyenleggel rendelkező számlák maguk is aktívak és nem vesznek el. De új hirdetési kampányokat kell létrehozni az új domainek számára.Az új domainek regisztrációja folyamatban van. A fel nem használt költségvetésekre vonatkozó hirdetési kampányok fokozatosan újrakezdődnek az új domainek elindításával.
7) A fizetési átjárók problémája Oroszországban. Átmenetileg nem tudjuk kivonni (elfogadni a kártyákról).A feldolgozó vállalatok figyelemmel kísérik a feketelistákat. Amikor elzártak minket a Roszkomnadzor elől, a fizetési társaságok pénzügyi ellenőrzése leállította a számláink működését, amíg az összes körülmény tisztázódott és a probléma megoldódott.

Terv a helyzet normalizálására:

1) Cashback platform elindítása
2) Reklámkampányok indítása új hirdetési vásárlásokkal.*** Javasoljuk, hogy a “munka normalizálásáról” szóló hivatalos értesítésig még ne vásároljon hirdetéseket.
3) Reklámkampányok újrateremtése a fel nem használt költségvetésekhez
4) Csatlakozás a kínai fizetés feldolgozásához RMB-ben. Kapcsolódás UAH és euróban történő feldolgozáshoz a jövőbeni elzáródások kockázatának minimalizálása érdekében.
5) Fellebbezés a Roskomnadzor azon döntése ellen, amely szerint a webhelyet felveszik a feketelistára.
6) Cashback-egyenlegek felszabadítása. Cashback fizetés a Protect alap pénzeszközeivel.

Kérdések és válaszok:
Evgeny,meg lehet-e jósolni a társaság normális működésének helyreállításának időpontját, mit szólnak ehhez az ügyvédek, és hogyan tudunk segíteni a helyzet megoldásában?
Válasz:1) 1 héten belül konkrét eredményeknek kell lenniük
2) Az ügyvédek szerint a blokkolás “teljes káosz” mind tartalmi, mind eljárási szempontból.
3) Segíthet, mint mindig, az információk terjesztésével, hogy minden struktúra tudja, mi történik, és hogy nem tétlenkedünk.Mindig azt tettük, amit ígértünk, és ezúttal bízunk abban, hogy a helyzet hamarosan normalizálódik.

Elena Eugene, szia!Miben segíthetünk?
Válasz:Ahogy fentebb mondtam, segíthet, mint mindig, az információk terjesztésével, hogy minden struktúra tudja, mi történik, és hogy nem tétlenkedünk.Támogatása felbecsülhetetlen, mert technikailag mindent meg tudunk oldani, de csak Ön adhat információt az ügyfeleknek.Szia

Evgeny!Ami nem öl meg, az erősebbé tesz minket)Az inb-től az ai partnerek számlájára történő átutalások nem július 12-től jöttek, valamint bankokra és kriptopénztárcákra történő átutalások.Kérdés: írnom kell-e ezekről a tranzakciókról a technikai támogatáshoz, vagy mindent automatikusan visszaadnak?
Válasz:Nem kell sehova írni. Tudjuk, mi ment el és mi nem. Csak akkor kell írnia, amikor bejelentjük, hogy minden visszatért a helyére, és nem találja a pénzét a számláján.

Jó estét, Eugene! Először is szeretnék köszönetet mondani mindenkinek azért, hogy legyőzzük a vállalat új nehézségeit, nincs pánik, nincs negativitás, mindenki türelmesen várja a híreket, és úgy véli, hogy minden rendben lesz, és a vállalat képes lesz megoldani minden kérdést ebben a helyzetben!Szeretnénk közzétenni a lépések összes lépését: hogyan haladunk a vezető csevegésében, nem kéthetente, hanem amint vannak legalább hírek.
Válasz:Teljesen egyetértek. A helyzetet figyelembe véve gyakrabban fogjuk közzétenni a lépéseket és megbeszéléseket tartani.
Köszönöm Evgeniy, minden választ kaptunk.Veled vagyunk, jobb időket várunk. Ön túlélte utoljára, hiszünk a társaságban!
Válasz:Tudja, hogy nem temetjük a fejünket a homokba. Minden kérdés megoldható, és mi megoldjuk őket.Köszönöm.

=====

Eugene, jó estét! Talán lenne értelme közösségünk támogatását elektronikus formában aláírások formájában felhasználni a vállalat támogatására?Válasz:Attól tartok, hogy Oroszországban az elektronikus vagy a valódi aláírás nem old meg semmit. A szoros emberek nagy és erős közössége csak riaszthatja a hatóságokat, és újabb okot találnak arra, hogy “megszabaduljanak” tőlünk.Úgy gondoljuk, hogy jobb, ha botrányok nélkül és a helyzetre nem fordítunk különösebb figyelmet.

=====

Kérdés: Mi lesz a vásárolt hirdetésekkel és az egyenlegből történő újrabefektetésekkel, amelyeket a partnerek az elmúlt három napban végeztek, és ez a pénz a kártya fölött lóg, elindulnak-e a közeljövőben?
Válasz:Számomra úgy tűnik, hogy az utóbbi napokban vásárolt hirdetéseknek elsősorban új kampányokba kell menniük.Én azonban készen állok arra, hogy pontról pontra pontos technikai részleteket közöljek a következő találkozóra.

Jó estét, Eugene! Partnerek kérdése:mivel a kártyákkal történő fizetés szünetel, miért lehetetlen a kriptovalutára történő fizetés?
Válasz:Erre a kérdésre a bevezetőben válaszoltam. Miért nem dolgozzák fel a kriptovalutában történő fizetéseket? Lemásolom:5) A blokklánc-műveletek leálltak.Miután a kiskereskedő visszaigazolta a cashback-t, sok időbe telik, mire a kiskereskedő kifizeti a cashback-t az aggregátornak, az aggregator pedig visszafizeti nekünk a cashback-t. A Wexford mindig visszafizetett pénzt, amint azt a kiskereskedő megerősítette, valójában “előre”, jóval azelőtt, hogy a pénz beérkezett volna az összesítőtől, hogy csökkentse az ügyfelek tényleges várakozási idejét.Amint információt kaptunk a cashback fizetések késedelmeiről a cashback összesítőktől, kénytelenek voltunk leállítani az „előzetes” cashback fizetést.Minden készpénz visszafizetésre kerül, miután megoldódott a webhely eltávolítása a Roskomnadzor feketelistájáról.

=====

Kérdés:Helyesen megértettük, hogy új Protect alapot hoznak létre új betétekkel történő kompenzáció lehetőségével?
Válasz:Nem hozunk létre új alapokat. Van egy régi alapunk, amely tartalékot halmoz fel az előre nem látható helyzetek kezelésére. Az összes művelet a meglévő alapon belül.

Partneri kérdések:Miért befolyásolta a webhely blokkolása a szervereket az adatok továbbításakor az API-n keresztül a fizetési rendszerek felé? Végül is a 3 évig blokkolt torrenteken továbbra is van hirdetés, és az ai.marketing webhelyet azonnal letiltották a blokkolás után?
Válasz:Nem tudom, hogy működik a torrentezés. Valószínűleg az egész kérdés az, hogy maga a torrent csak egy üzenőfal, és a kapcsolat peer-2-peer a letöltők és a terjesztők számítógépei között.Teljesen más a helyzetünk. Ahogy fentebb írtam, amikor bekerül a feketelistára, az internetszolgáltatók blokkolni kezdik a domainünket, és elérhetetlenek azok az oldalak és címek, amelyekre egy harmadik fél API-ja hivatkozik …Így kezdődnek a kommunikáció megszakításai, még mielőtt a fizetési társaság tudná, hogy a webhely feketelistára került.

=====

Kérdés:Kérdéses csak a CIS kártyákról vásárolt hirdetéseknél, vagy a blokkolási időszak alatt vásárolt összes hirdetésnél?Válasz:Nem kérdéses a reklám.Mindkét hirdetés új kampányok részeként indul el.

admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük